Vrácení a reklamace zboží

Vrácení zboží:
Pokud z jakéhokoliv důvodu nebudete spokojeni s dodaným zbožím, můžete ho ve 14 denní lhůtě vrátit. Chceme, aby jste byli s nákupy u nás spokojeni, proto pokud spokojeni nebudete, nabízíme nejen vrácení plné částky za zboží, ale i uhrazení zpětného poštovného k nám (přes zásilkovnu).

Jak postupovat, když chce zboží vrátit?
- napište nám na email info@style-shop.cz, že chcete zboží vrátit, nezapomeňte přiložit číslo objednávky
- obratem vám zašleme na email štítek pro zpětné odeslání 
- zabalte zboží a ideálně vložte do balíčku i papír s číslem objednávky a vašeho bankovního účtu
- vytiskněte štítek, který jste obrželi v emailu a nalepte ho na zásilku
- doneste zabalenou zásilku na nějbližší pobočku Zásilkovna.cz nebo Zasielkovna.sk (celkem již přes 3000 poboček)
- na pobočce vaši zásilku přijmou a odešlou zpět k nám (veškeré náklady na toto zpětné odeslání jdou za námi)
- jakmile zásilka dojde zpět k nám, obratem odešleme peníze za vrácené zboží na váš bankovní účet

vraceni_zbozi3

Pokud by jste poblíž neměli žádnou pobočku zásilkovny nebo by vám tento způsob odeslání nevyhovoval, můžete samozřejmě zboží zaslat zpět i klasickým způsobem na naší adresu:
Style section s.r.o.  (Style-shop.cz)
K Nouzovu 2181/1
143 00 Praha 12

Reklamace zboží:
Na veškeré zboží samozřejmě platí záruka v délce dvou let.

Jak postupovat v případě, že chcete reklamovat zboží?
- napište nám na info@style-shop.cz číslo objednávky a popište závadu
- u většiny nám stačí pouze poslat foto poškození a obratem vám pošleme zboží nové
- pokud by bylo potřeba zasílat zboží k nám, můžete opět využít dopravu k přes Zásilkovnu na naše náklady, přesně tak, jak popisujeme výše u případu vrácení zboží

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení